17.10.2012

Inaczej

                                       Gdy wejdziesz w mój krwiobieg, 
                                       Mogę wraz z krwią Cię upuścić 
                                       Gdy wejdziesz w moje serce,
                                       Mogę wyrwać i wyrzucić 
                                       Gdy wejdziesz w mój umysł, 
                                       Mogę Cie zatruć alkoholem 
                                       Gdy wejdziesz w moją duszę, 
                                       Z tej niewoli nigdy, przenigdy się nie wyzwolę...


                                                     zdjęcie ze strony  http://luis-royo.ovh.org

22 komentarze:

  1. Od razu pragnę złożyć specjalne podziękowania osobie, która z dużą dawką cierpliwości tłumaczyła mi dlaczego, i jak zrobić coś by tekst był w takiej wersji jaką mamy na załączonym obrazku, a uwierzcie nie jest to proste zadanie, gdyż ogarnąć, i zmusić do czytania skomplikowanych formułek bloggera, takiego chaotyka jak ja trzeba być niezłą Zołzą;-) Zatem Dzięki Zołzik;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no.... jaka zdolna uczennica :)))) gratulejszyn :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ;-) no cóż, już taka ze mnie zdolniacha;-);-);-) a tak poważnie, jak po raz n-ty tekst latał mi po stronie, i za chiny nie dał się ustawić, a każda linijka żyła swoim życiem, prawie wstąpił we mnie demon;-) skończyło się na łacinie, kole ratunkowym i telefonie do przyjaciela;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ważne, że masz przyjaciela :)) No i telefon.

      Usuń
    2. no bez telefonu ani rusz;-)

      Usuń
  4. fajne cycki )))))
    oraz tekst jakbym znała! kto to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niezłe, niezłe;-);-);-)Royo jest w tych rysuneczkach niezły;-)

      Usuń
  5. Jazzuś Maryja:)
    Zebrało Ci się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej, to czysta fikcja literacka;-) jedyne co mnie teraz może zebrać, to chyba przeziębienie, ale na razie się nie daje;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. dawno temu ktoś mi go zaserwował, i tak już zostało;-)

      Usuń
  7. No kurcze, a mnie tylko dopadła jesień... ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  8. no, no, no Jazzu, oraz wow ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale, że mię zaskoczył klimat ;-) Oraz zestawienie zdjęcia z tekstem, jakże adekwatne;-)
    No i nie wiem dlaczego nie chce mi zadziałać opcja "odpowiedz" ;-( Nie wiem czy wszystkim, czy tylko mnie znowu blogspot nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak się robi (przynajmniej mnie), wtedy wychodzę i otwieram stronę na nowo. Czasem pomaga :))

      Usuń
  10. aaaaaaaaaa klimat;-) no jakoś tak;-) co do opcji odpowiedz... hmmmm nie mam zielonego pojęcia... jak Wiesz kwestie techniczne to dla mnie sf;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany! Zabojcze te cycki, po prostu strach sie bac. Mysle, ze groza eksplozja!
    Za to tekst ladny, chociaz tez lekko eksplodujacy, jak te cycki. Buzka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy, zrobiło się bombowo;-) ka bum;-)

      Usuń