27.01.2013

Kochać Inaczej?




Czy inność kocha inaczej?
Inaczej czuje, patrzy, myśli?
Inaczej wprawia w drgnienie serce?
Dotyka ? smakuje? pieści?
Czy inność inaczej kocha?
Czy może w ogóle kochać?
Gdy dla świata to dziwne,
a ciało bezwolnością bezsilne,
tak inne…
Zamknięta w kapsule niemocy,
Zakuta w swe ograniczenia..
Czy może inność kochać?
Tak do spełnienia?
A oczy błyszczą nadzieją
A usta szeptają słowa
Umysł wolny jak ptak
Dusza do zatracenia gotowa..


Ps. wczoraj zaliczyłam "Sesje" nocny seans, a powyższe słowa to impuls po....  czy polecam? 

18 komentarzy:

  1. też zaliczyłam nocny seans a słowa...interesujace bardzo, poezja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawy film.. a słowa, jeżeli interesujące to się cieszę;-) ale, żeby poezja? no aż tak to raczej nie;-)

      Usuń
  2. łał.... aż zaniemówiłam.... takiej recenzji to ja jeszcze w życiu nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. ;-);-);-) wystarczy, bo zacznę się puszyć;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A można, miłość jest nieodgadniona, bywa dla postronnych niezrozumiana, nie ma ograniczeń... Każda miłość jest inna i innym nic do tego ;-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i jest dla każdego;-), chociaż nie każdy ją znajduje;-) również Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! poetycko bardzo:) intymnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem coś popełniam, fajnie, że się podoba;-) ps. dopadła mnie niemoc i się kuruje na dodatek komp padł i wczoraj był format dzisiaj dochodzę z nim do ładu.. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Hej. No ja filmu nie widziałam:)
    Ale skoro poruszył to musiał zrobić wrażenie...
    Czy pozytywne, nie wiem.
    Ale pozdrawiam Cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno ważne, że porusza, najgorzej gdy przechodzi bez echa..buźka, ja walczę z przeziębieniem i kompem, wczoraj był leczony dzisiaj opanowuje nowy system;-)

      Usuń
  8. Ale zobaczylam zwiastun.
    Zobacze tez cały film.
    Jednak to, ze ktos jest kaleką nie jest aż tak wazne jak jego wnętrze.
    Ja ludzi cenie za to co maja w srodku. W sobie.
    Buziaki wieczorne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zawsze mówimy, że ważne jest wnętrze.. ale życie te kwestie zazwyczaj weryfikuje.. chociaż my kobiety bardziej jesteśmy skłonne szukać wnętrza;-) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Witaj.
      Dla mnie ciało jest! nieistotne.
      Wiec ja moge o sobie powiedzieć, ze liczy sie tylko wnetrze:)
      Pozdrawiam Ciebie:)

      Usuń
    3. hmmmm to temat na dłuższą dyskusje, dla mnie oczywiście też;-) i również Pozdrawiam;-)

      Usuń