12.08.2012

Próba

No i dostałam ochrzan, i słusznie, ale żeby nie było.. staram się naprawdę, tylko to jakieś takie skomplikowane. Dostałam od Ewy, za co bardzo dziękuje, zielony placek;-)jak widzę wszędzie, to należy go wyeksponować u siebie, i tu houston mamy problem, bo, że dziękuje to wiadomo, 2 dni na blogerze i już nagroda, a nagrody tygryski lubią oj lubią;-) co do wytypowania ulubionych 7dmiu blogów, ależ ja Was ajlowiu wszystkich, już taki ze mnie słodziaczek;-) no i nie lubię ograniczeń, a wyznaczenie ilościowe to już ograniczenie;-) tylko jak ten placuszek tu umieścić??? hmmm uda się, nie uda, uda się, nie uda... uda się.. bum, nie ma, to jeszcze raz......

22 komentarze:

  1. teraz się udało;-) a jednak cuda się zdarzają;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. brawooo)))) że się udało)))
    ja nie wiem jak go umieścić z boku na stałe jak wszyscy??)) mam ci zagwozdkę))
    no dobra pożyjemy może się uda,
    pozdrawiam i trochę wybaczam, zważywszy na remont ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no żeby z boku na stałe to jak dla mnie to wyższy stopień wtajemniczenia... jakieś koło ratunkowe, tel. do przyjaciela, albo cóś;-)

      Usuń
  3. się trzeba zapytać kogoś faktycznie ale najpierw spróbuje sama rozkminić ... jutro ;-))
    jak sie uda powiem Ci jak))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i Ewka nas uratowała;-) przynajmniej mnie, bo z moim rozkminianiem to by mnie zapewne zima zastała;-) aha jeszcze tylko muszę to pojąć, i zastosować;-)

      Usuń
    2. zawsze mozemy zrobić to krok po kroku :)))
      Ja też w Ciebie wierzę :))

      Usuń
    3. ;-) nie chce wyrokować, ale może do tego dojść.. tzn. ten krok po kroku;-) i dzięki za wiarę;-)

      Usuń
    4. A proszę bardzo :))) Zawsze, jeśli tylko będę wiedziec :))

      Usuń
    5. aj tam, co 2 głowy to nie jedna;-) zawsze to milej dojść razem...;-) do czegoś;-)

      Usuń
  4. No to tak...
    u góry po prawej stronie jest projekt, potem wchodzisz w układ, potem po lewej stronie, tam gdzie masz "o mnie" dodaj gadżet. Pojawia się okienko, wybierasz obraz, otwiera się okienko, wklejasz adres obrazka (który kopiujesz klikając prawym przyciskiem na placek), a w tytule piszesz - za wybitne osiągnięcia na poprzednim blogu, a za przyszłe wybitne osiągnięcia na tym blogu - jakby co, to powtórzę :))Jest jeszcze okienko, które masz kliknąć - dopasuj wielkość, czy jakoś tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kobietko, jak wrócę do domu postaram się zastosować do wskazówek;-)

      Usuń
    2. mam nadzieję, że Widzisz, udało się;-), w sumie jednak wolałabym w innym miejscu ale, już nie kombinuje, bo zaraz to zgubię znowu.. dzięki jeszcze raz dobra kobieto;-)

      Usuń
  5. I pierwsze koty za płoty, a z czasem mniemam, że będziesz umieszczać nie tylko placki, ale wszystko co będziesz chciała tam, gdzie będziesz sobie tego życzyła ;-)
    Ja tam w Ciebie wierzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. no przynajmniej Ty wierzysz, ale jak Ty mówisz, to zapewne tak będzie, bo na razie, wolna amerykanka;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm. A to Ci dopiero. Jestem na blogspocie od prawie 2 lat i nie znam tego. Ale google ciagle robi jakieś zmiany, że ja nie wyrabiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ???? ale, że co? bo ja też ni huhu;-) w każdym razie w kwestii placka to witaj w klubie;-) i zaopiekuj się nim również;-)

      Usuń
  8. No i gratulacje Słodziaczku! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czasami jednak coś mi się udaje;-) i dziękuje;-)

      Usuń
  9. No bo placki właśnie takie są, kłopotliwe i wdzięczne zarazem ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem coś o tym, z pieczenia jestem noga;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka zdolna dziewczynka :)))) Udało się :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam dobrego nauczyciela;-) a raczej nauczycielkę;-)

      Usuń